Alkohol zasíláme přes Zásilkovnu (129 kč) a PPL (159 kč). Z důvodu příplatku za kontrolu plnoletosti.
Možnosti dopravy
Doprava na adresu - Přepravní služba PPL
- Sledování zásilky: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
- Změna doručení: https://www.pplbalik.cz/ (zde zadat PIN z mailu či SMS)
- Při objednání v pracovní den do 12 hod. předáváme kurýrovi balík následující pracovní den, doručení pak můžete obyvkle očekávat následující pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si u nás objednáte v pondělí do 12 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a PPL.
- V den doručení se dozvíte dvouhodinový interval, ve kterém můžete kurýra očekávat.
- Společnost PPL můžete kontaktovat na tel. 225 331 500 (po - pá: 8 - 18 hod.) nebo na e-mail info@ppl.cz
- V případě poškození: Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou). Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket (dle instrukcí zde) a přiložte prodejní fakturu. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.
- Cena za přepravu na adresu přepravní společností PPL je 129 Kč.
Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny
- Vyzvednutí na jedné z 7730 poboček Zásilkovny v ČR (mapa poboček). Pobočku, kam budete chtít balík zaslat si vyberete v nákupním košíku.
- Sledování zásilky: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
- Při objednání v pracovní den do 12 hod. předáváme balík tentýž pracovní den, doručení pak můžete obvykle očekávat druhý pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 12 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji ve středu. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Zásilkovnou.
- Mailem a SMSkou (aplikací) budete informováni o tom, že je zboží připraveno na vybrané pobočce. Balík bude uložen po dobu 7 dnů (lze prodloužit až na 21 dní). Při převzetí je nutné znát kód, který jste dostali SMSkou nebo mailem.
- Společnost Zásilkovna můžete kontaktovat na tel. 216 216 516 (Po - Pá: 8 - 18 hod) nebo mailem na info@zasilkovna.cz
- V případě poškození: Pokud je poškozen obal, je možné řešit přímo na pobočce, případně nahlásit přes webový formulář, a to do 5 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie stavu obalu, stavu výstelky pro ochranu zboží a poškozeného obsahu zásilky.
- Cena za doručení na pobočku Zásilkovny je 99 Kč.
Vyzvednutí na pobočce Balíkovny
- Vyzvednutí na jedné z poboček Balíkovny (mapa poboček). Pobočku, kam budete chtít balík zaslat si vyberete v nákupním košíku.
- Sledování zásilky: https://www.balikovna.cz/cs/sledovat-balik
- Při objednání v pracovní den do 12 hod. předáváme balík tentýž pracovní den, doručení pak můžete obvykle očekávat následující pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 12 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji v úterý. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem. Od té chvíle už komunikace o doručení balíku probíhá jen mezi Vámi a Balíkovnou.
- Mailem a SMSkou budete informováni o tom, že je zboží připraveno na vybrané pobočce. Balík bude uložen po dobu 7 dnů. Při převzetí je nutné znát kód, který jste dostali SMSkou nebo mailem.
- V případě poškození: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
- Cena za doručení na pobočku Balíkovny je 99 Kč.
Doprava na adresu - Balík do ruky
- Sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
- Při objednání v pracovní den do 12 hod. předáváme balík tentýž pracovní den, doručení pak můžete obvykle očekávat následující pracovní den od naší expedice. Tedy pokud si balík objednáte v pondělí do 12 hod., dorazí Vám nejpravděpodobněji v úterý. O předání balíku dopravci Vás informujeme mailem.
- Změna doručení: https://www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/zdoUvodniStranka.action
- V případě poškození: Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
- Cena doručení Balíku do ruky je 119 Kč.
Vyzvednutí na naší kamenné pobočce ve Žďáře nad Sázavou
- Vybrané zboží si můžete po zvolení typu dopravy "Osobní odběr" vyzvednout v naší kamenné prodejně
- Zboží pro Vás připravíme do následujícího pracovního dne - vyčkejte prosím na potvrzující mail. Poté si můžete zboží vyzvednout kdykoliv v otevírací době prodejny.
- Pokud byste zboží potřebovali dříve, zavolejte nám na tel. 608 514 704 a budeme se snažit Vám vyjít vstříc.
- V Kontaktech najdete podrobné informace o naší prodejně.
- V rámci pracovní doby můžete samozřejmě navštívit naši prodejnu a vybrat si dárek přímo u nás. Naše zaměstnankyně Vám s volbou dárku rádi poradí.
- Zboží si prosím vyzvedněte nejdéle do 5 pracovních dnů od potvrzení, že je připraveno k odběru. Žádost o prodloužení úložní doby prosím komunikujte mailem nebo telefonicky.
- V naší prodejně lze platit kartou nebo v hotovosti.
- Osobní odběr v naší kamenné prodejně je zdarma.
Možnosti platby
Platba kartou online - brána GoPay
- Procesy a technologie pro zpracování plateb platebními kartami bránou GoPay jsou v souladu s nejvyššími mezinárodními bezpečnostními standardy.
- Při zvolení této metody platby Vám bude nabídnuto tlačítko "Zaplatit", po kliknutí na toto tlačítko po Vás bude brána požadovat číslo karty, CVC kód a datum expirace Vaší karty. U všech těchto údajů jsou nápovědy, kde tyto údaje na kartě najdete. Po zadání už jen kliknete na "Zaplatit" a nám se ihned připíše Vaše platba a můžeme začít připravovat zboží.
- Bohužel, ne všemi kartami lze takto platit na internetu. Pokud Vám platba nefunguje, zkuste změnit nastavení ve vašem internetovém bankovnictví nebo se dotázat na službu na pobočce.
- GoPay nabízí možnost "Zapamatovat kartu". Pokud zvolíte tuto možnost, GoPay brána si Vaši kartu zapamatuje a lze potom jednodušše platit u všechn obchodníků používající GoPay. Pro ověření bude nutné zadat do brány vyše telefonní číslo a při příští platbě zadat kód, který Vám přijde v SMS. Od "Zapamatování karty" se lze kdykoliv odhlásit jedním kliknutím.
- Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Pokud máte problém přes GoPay zaplatit, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme, případně se dohodneme na jiném typu platby.
- Platbu kartou můžete zvolit ke všem možnostem dopravy.
- Platební brána GoPay přijíma tyto typy karet: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
- Platba kartou online je zdarma.
Převodem na bankovní účet
- Pokud si zvolíte tuto variantu platby, budou Vám ihned po dokončení objednávky zobrazeny platební údaje. Informace o platebních údajích Vám budou také ihned zaslány na Váš e-mail.
- Vaše objednávka bude akceptována až ve chvíli, kdy dojde k jejímu zaplacení. Když nám mailem zašlete do 13 hod. potvrzení o platbě a balíček zašleme následující den.
- Zaplatit lze do 10 dnů od uzavření smlouvy. V případě nedodržení lhůty Vás budeme kontaktovat a případně objednávku stornovat.
- Naše platební údaje jsou: 4782189028/5500, variabilní symbol je číslo objednávky.
- Platbu převodem na bankovní účet lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
- Platba převodem na bankovní účet je zdarma.
Dobírka
- Dobírka je platební metoda, kdy platíta až při převzetí zboží.
- Je to služba zpoplatěná dopravcem.
- Příplatek za doručení na dobírku je 40 Kč.
- Platbu na dobírku lze zvolit ke všem možnostem dopravy.
- V případě platby na dobírku, lze celkovou částku platit u kurýra v hotovosti nebo kartou nebo v pobočce Zásilkovny v hotovosti nebo kartou (dle konkrétní pobočky).
- V případě nevyzvednutí zboží, které je na dobírku můžete být zákazník sankciován dle obchodních podmínek.
Hotově či kartou při osobním odběru
- Tuto možnost platby lze zvolit jen při osobním odběru.
- Prosím, hlaste našim zaměstnancům dopředu, zda budete platit kartou nebo hotově.
- Na prodejně Vám také rádi poradíme s výběrem dašlích dárků. Zboží si zde lze vyzvednout i bez předchozí objednávky na eshopu.
- V naší prodejně přijímáme karty: Visa, MasterCard, Maestro, Diners club, American Express a Discover Network.
- Více informací o naší prodejně naleznete zde.
- Platba kartou nebo hotově na prodejně je zdarma.