Vrácení zboží
1) Odstoupit od smlouvy můžete ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží (v této lhůtě musí být doručen formulář o odstoupení od smlouvy).
2) Od smlouvy nelze odstoupit, pokud bylo zboží upraveno na vaše přání, je znečištěné, poškozené nebo jeví známky užívání.
3) Pro odstoupení od smlouvy vyplňte prosím formulář, který nám naskenovaný zašlete na info@darkohol.cz. Originál potom vložte do balíku se zbožím.
4) Nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy nám zboží na vlastní náklady zašlete na naši prodejnu. Případně můžete zboží donést na prodejnu osobně.
5) Zboží nám prosím vraťte v původním obalu a pokud byli součástí dodávky i nějaké dárky či bonusy, doručte nám i tyto.
6) Peníze Vám vrátíme na účet uvedený ve formuláři do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve než nám zboží vrátíte.
Reklamace zboží
1) Záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží.
2) Odpovídáme za to, že zboží má vlastnosti, které jsme si ujednali, že ho lze využít k účelu, ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a vyhovuje požadavkům právních předpisů.
3) Neodpovídáme za vadu, pro kterou bylo zboží prodáno za nižší cenu, za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo pokud jste vadu sami způsobili.
4) Při výskytu vady zboží máte právo na bezplatné odstranění vady, případně dle podmínek definovaných v obchodních podmínkách máte právo na výměnu zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy.
5) Reklamovat zboží lze odesláním na adresu naší prodejny nebo osobním předáním na prodejně. Zboží neposílejte na dobírku - takovéto zboží Vám bude vráceno bez vyřízení reklamace. Před odesláním zboží nás nejprve písemně informujte o této skutečnosti.
6) Se zbožím je nutné předložit doklad o koupi, případně přiložit jeho kopii k balíku.
7) Při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
8) Vše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace budete vyrozuměni a zboží Vám bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při uplatnění reklamace předáno.
9) V případě uznání reklamace, Vám budou proplaceny náklady za doručení zboží na naši adresu. V případě, že reklamace bude zamítnuta, máme právo na náhradu nutných nákladů, které nám vzniknou vracením vašeho zboží.
Poškození zboží dopravcem
PPL
Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou). Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket (dle instrukcí zde) a přiložte prodejní fakturu. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.
Zásilkovna
Pokud je poškozen obal, je možné řešit přímo na pobočce, případně nahlásit přes webový formulář, a to do 5 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie stavu obalu, stavu výstelky pro ochranu zboží a poškozeného obsahu zásilky.
Česká pošta
Reklamovat můžete pokud zjistíte poškožení nebo úbytek obsahu zásilky. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště nebo elektronicky dle instrukcí zde.
Podrobnější informace k odstoupení od smlouvy a k reklamaci zboží naleznete v našich obchodních podmínkách. Výše uvedené informace se vztahují ke spotřebiteli, nepodnikateli. Pro ostatní lze informace dohledate také v obchodních podmínkách.